Fatih Oğlum 19.07 doğumlu iki tane dişi çıktı ne gece uyuyor ne gündüz uykusunda hep ağlıyor Atak mıdır nedir bir şeylerin geçici olduğunu bilmek rahatlatıyor lütfen yardım edin
Prensesannesiii26 Fatih evet canım atak donemindesin bizde 17.07 dogumluyuz geçecek bunlarda elbet belkide üst dişleri geliyordur ağrı kesici ver istersen
xfundaaa Fatih geçici tabi canim bizde öyle olduk smdi de yeni dişler geliyor patlatması cok zor oluyor paylaştıktan snra rahatlıyor çıkarıyor sonra ztn önemli olan paylaşabilmesi ben yeşil soğan veriyorum kemiriyor rahatlio