Kelebek36 bizim de 24 Kasım gündaş ☺️ yüzüstü yatırınca sırt üstü dönüyor, eller hep ağzında, auğğğ vuğğğ diye bağırıyor, gülücükler atıyo şimdilik her şey yolunda yani çok şükür 🙏 aşı için sağlık ocağını aradım ebe gelmeyin 1 ay kadar erteleyebiliriz dedi ortalık biraz sakinleşince ben arayıp haber vericem dedi öyle kaldı aşı işimiz şimdilik 😏