Salı günü kızamık aşımız var kızımda 4.ayda süt alerjisi çıkmıştı uzun süre diyet yaptım ama 2 aydır yavaş yavaş bazı şeyleri yemeye başladım ek gıdaya geçtiğimizden beri hergün yumurta sarısı yediriyorum ama keçi sütünden yoğurt yapıyorum ona fakat inek sütünden olan yoğurttan mayalıyorum bi sıkıntı yaşamıyoruz bende peynir tereyağ hariç herşeyi yiyorum aşıda süt var diyorlar ne yapmalıyım sizce başına gelen var mı