EymenCagla hemen meme reddi diye düşünmeyin bende başta biberonla verdiğimde bir iki içti sonra onu da bıraktı. Belki gaz, idrar yolu enfeksiyonu, reflü vs başka bir şeyden olabilir. Ben birkaç dr a gittim tahlil yapıldı, sütüme kadar baktı dr iltihaplı mı diye. Benimki mide gazından emip ağladığı zaman omzuma alıyorum mide gazı oluyor. Hem uyanır uyanmaz uykusu açılmadan verin uykusu açılınca tutmuyor hem de uyuyacağı zaman uykulu oluyor biraz kucakta pış pışlayıp sonra vermeye çalışın benimki tam uyurken hiç emmiyor. ben ayakta da emzirmeye çalışıyorum önce oturuyorum birkaç dakika sonra ağlıyor ayağa kalkıyorum hemen çok zor oluyor hepsi ama bir iki dakika daha tutarsa kar diyorum. Sizinki kaç aylık