Aybarskomm içiyosa ver sorun olmaz. Bana doktor 3 saatte bir en az 75 cc kesin içmesi gerek demişti fazla isterse ver demişti. Daha 10 günlüktü kızım bunu bana söylediklerinde. Eğer dediğin gibi yaparsan su cok mama az olursa ishal, su az mama cok olursa kabız olur. Tam ölçülerinde vermek zorundasın. Tahminen şuan 100-110 doyurur onu ama ver bakalım 120 içicek mi.fazla içerse en olabilicek sey kusar başka bişey olmaz.