Acemiannecik bizimkinde de ilkinde şişmedi, 5.aydakinde şişti, doktorumuz kızarıklık sertlik yapabilir öyle olursa kolonyalı pamuğu üzerinde biraz bekletin demişti, her altını açtığımda öyle yaptım bende yavaş yavaş geçti, sizinki de geçer inşallah, geçmiş olsun.