Betulmirac bebeğimiz hangi mamayi severse o mama iyidir.Biz ilk doğduğunda hip combiotik aldık bir süre severek içti daha sonra istemedi humana denedik istemedi evolvia aldık bir süre içti sonra istemedi şimdi bebelac gold kullanıyoruz içiyor bakalım ne zaman sıkılacak 😂