Ahanife Uummrraann 5.5 aylıkken bimden almıştım 11 aylık kızım memnun mama sandalyesiz yapamıyoruz elimden gelse her yere taşıyacağım😁
Pcoslubiranne Uummrraann ikea antilop.kesin ve net. Ben 2 tane aldim hem.anneme hem bize. Anneme aldigimi e bebekten aldim altinda basma yeri var.Oraya basip kalkiyor kaç aydir hiç memnun değilim.Ikea çok iyi.Hangisi olursa olsun ama altinda basma yeri olmasin.
tossikannesi Baby plus. İkea antilop ile aynı çok memnunum fiyat olarak daha iyi. Çok hafif ve çok kullanışlı.
[silindi] Hsnalpnannesi ama onlar pahalı hemde ebebekte çalışana sordum önermedi gerekli değil dedi.bizde mimzy lx aldık ikea pahalı geldi bide korkum devrilme riskinden.bebeğim şuan yere eğilip bakmaya çalışıyor.indirimden almıştık
Uummrraann DemirKaya ona baktım da aynı isimde birkaç çeşit var sanırım fiyat farkları var siz hangisini kullanıyorsunuz
DemirKaya Uummrraann Ikea antilop tepsili mama sandalyesi olarak geçiyor destek yastığı ayrı satılıyor