Kızlar bebeğim 18aylık hep aynı çorbaları yapıyorum çünkü içmiyor kendimize de öyle zaten cogunlukla ortak yapıyorum yemekleri…yaptıgım çorbalar mercimek, tarhana, yayla ve tavukçorbası bebeğim sadece bunları içiyo🙄🙄
beşamelli çorbalar denedim içmedi🤷🏻♀️ Brokoli denedim içmedi
kabak denedim içmedi
karışık yaptım sebze çorbası içmedi
kısacası beşamelli veya sadece sebzeli içmiyor başka tavsiyeniz veya tarifiniz var mı??? 🤗🤗