Ozlemtolga48 Kahvaltıdan önce asla emzirmiyorum. Kahvaltı da rafadan bir yumurta, peynir, zeytin, salatalık, sıcak ne yaptıysam hepsinden yer çok şükür. Karnı aç olmalı ama. Kahvaltıdan önce emziriyorsanız yapmayın bence. Hatta tabağı önüne koyun kendisi yemeye başlasın. Benim kızım da 16 aylık. 15 aydan beri tabağını önüne koyuyorum.