TalentedMom Denizdemirr minesz21 Ozlemmnurr Semanuryvz Bazıları sezeryan doğum yapanlar geç adet oluyor dediler bir de hamilelik öncesi adeti ağrılı geçirenler doğum sonrası yine ağrı çekiyyor mu?
minesz21 TalentedMom spinal sezaryen oldum 20 gün kadar sürdü kanamam sonra da bebeğim 2 aylıkken normal regl oldum şimdi birkaç günüm var bakalım olacak mı 🤔
Diloscuk TalentedMom ben sezeyandan 3 bucuk ay sonra adet oldum. Hamilelik oncesi acaip agrili gecerdi adetlerim dayanamazdim, simdi ilk adetimi hafif agrilarla atlattim. Bakalim bundan sonrakiler nasil olacaka merak Ediyorum. Insallah boyle devam eder
minesz21 TalentedMom kişiden kişiye değişir bence benim reglim düzensizdi hep onun için pek takmadım ne zaman olurum diye geç olur diye düşünüyodum bünye ile alakalı bence canım ☺️ Benim zaten ağrım olmuyordu yine olmadı 😂