uyanik_ikra06 Kızlar malum korona sebebiyle dışarı çıkamıyoruz sağlık ocağına da gidemicez yarın 6 ay aşımız var eve gelip yapılıyor diye duydum bı bilginiz var mı hangi numarayı aricam.
[silindi] uyanik_ikra06 Öyle bişey olacağını sanmıyorum.Bu seferde hemşirelere bulaşma riski var. Arayın sağlık ocağını onlar boş zamanda gelin diyorlar
uyanik_ikra06 [silindi] görümcem dedi banada saçma geldi ama çıkamıyorum dediğin zaman geliyorlar dedi. Ozaman ben hemşireyi arayım boş olduğunda çağırsın