Merhaba bebeğim 2 ay 24 günlük genzinde hırıltı ve tıkanıklık var burun içini serum fizyolojik ve aspiratör ile temizliyorum ama dr şırınga ile yan yatırıp deliklere sıkmam gerektiğini söyledi sıkınca diğer delikten çıkması gerekiyornuş ama yapamadım aranızda yapan var mı belki ben yanlış yapıyorum 🤔