Merhaba arkadaşlar, 2 gün sonra bebeğim 2. Ayını dolduracak 2 3 gündür bir huysuzluğu var kakasını yapmıyordu uyumuyor sallıyoruz 10 dk anca uykuya dalıyor sonra yine uyanıyor bu sabah emzirdim altını değiştirdim gazını çıkardım ama ağlayıp duruyor kendini sıkıyor ve çok kusuyor ne yapabilirim neyi vardır yardımcı olabilir misiniz ?