canparcam123 nurgulsolgun aralık postlarımız hep olsun😍😘benimki 12aralık gündüz uykumuz yok sürekli kucak istiyor oyun istiyor benimle ilgilen diyor ama evde bir sürü iş var tabi iki tane çocuk daha var. İyi olsunlar da geçecek inşallah..
star_ana nurgulsolgun bizimki yavaş yavaş sürünmeye çalışıyor onu izlerken gün geçiyor. Aralık anneleri bizde geçmeyen bi Konak var sizlerde de var mı acaba neler yaptınız geçmesi için ?###
Mehmet-22_efe nurgulsolgun Huysuz sinirli sürekli bi gergin huzursuz uykusuz 😔 napıcam böyle bilmiyorum aynı durumda olanlar var mı acaba yada benim bebeğim mi çok değişik 3 aylığız günde 6 7 saat uyku en fazla
Eslemssmom Bu gün tam 3 aylık olduk 1 aydın aguluyo sesli gülmeye başladı ayy diyo😂 ellerini ortada birleştirip ikisini de agZına sokuyo😂😂
hankardeslerr Tam sevilcek kıvamda ya 😍 hiç yanından ayrılmak istemiyorum, oyuncakları kavrıyo, sohbet etmeye bayılıyo 😍 gülücükler havada uçuşuyor 😀 Diğer yandanda bakılırsa çok sinirli olcak 😀
nurgulsolgun hankardeslerr Allah bağışlasın bebeğini bizimki de hiç yalnız kalmak istemiyor hep yanında biri olsun istiyor🙂
canparcam123 Seboss12 birde ellerini öyle bi yiyor bazen biri yetmiyor ikisini yiyor diyorum ver birazda ben yiyim 🤣🤣 çok seviyorum deli gibi yaa rabbim acılarını göstermesin
EfeEymen Benim oğlumda prematüre doğmasına rağmen gülücükleri ellerini yemesi değişik sesler çıkarması yaşıtlarıyla aynı çok şükür sadece kafamızı tam tutamıyoruz ve kaldıramıyoruz 🤗
Aysenur-efe EfeEymen Bizde yaşıtları gibiyiz🤗 Tek farkımız kafasını tutabiliyor ve kaldırabiliyor 🤗 Ne kadar güzel hemen yakalamış bizim bebişler❣️ Aralık sonu doğacaktı 30 kasımda 1 ay erken doğdu 😇
Seboss12 canparcam123 aynen aynen bizimkide ellerine bayılıyor sürekli eller ağızda yiye yiye bitiremedi bal ellerini çok şapşal oluyorlar canlarım ya Allah kötülüklerden korusun evlatlarımızı 🥰🥰
bambammom 16 aralık doğumlu oğlum. Bu aralar çok huysuz meme reddi var eller sürekli ağzında 😯 çenesi iyice düşük😊
Seboss12 bambammom meme reddi bizdede var emmek istemiyor savaşıyor emerken ağlıyo bende uyurken emziriyorum yada kucakta gezine gezine emziriyorum öyle emiyo 😳
Zeynepazram Benimde 1 hafta gecikmeli 16 aralık dogumlu kızım cok sinirli ama cokta güleç 😂 su an uyumaya calısıyoruz ellerini yiyerek 🤣 birde kafasını gögüsüne kadar kaldırıyo bayada öyle duruyo indir kafanı diyorum yokk sürekli kaldırıyo 🤣
Seboss12 canparcam123 Amin canım valla zor oluyo tabi ama insan her anına ayrı bi kurban oluyo bu miniklerin benim ilk çoçuk 😀
minnosvetontis Seboss12 bu gezerek emme bizdede var ya yalniz olmadima sevindim o inatciysa bende inatciyim cok kiziyo elini yumruk yaoiyo yakama yapisiyo ahah 😁😁
Seboss12 canparcam123 tabi canım hepsinin yeri duygusu ayrı olur 😀 beslenmesi nasıl sizinki ane sütü mü alıyor
canparcam123 Seboss12 hem anne sütü alıyor hemde mama reflüsü var onun için çok kusması var kilo almamız az oluyor..sütüm az bu aralar mama veriyorum daha çok.