Berilsare Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık olcak da evde sizde basküle önce bebekle çıkıp somrs tek çıkıp kilosunu ölçüyor musunuz kıyaret için 200 gram azaltıyorum ben gerçi dogru mu acaba bu şekil ? Yapanlar var mi yoksa eksik mi oluyor fazla mi
Tudaa Berilsare hastanedeki tartılarla Arasında çok fark oluyo sağlık ocağında tarttırmam en sağlıklısı olur
Feryal Berilsare Ben de evde böyle yapıyorum tartma olayını. Sağlık ocağı ya da hastanedeki gibi tam bir tartım olmasa da yakın bir sonuç çıktığını düşünüyorum. Saygılar 💐
Nergiss Berilsare bende evde o şekilde tartıyorum ama kesin sonuç çıkmaz hiç bi zaman sadece yakın bi tahmin oluşur maksat merakımı gidermek 😁 kilo almışımı almamışmı diye sağlık ocağındaki tartılar daha hassas olduğu için kesin ve net sonuç veriyor
Gokturkunannesii Berilsare aynen ben de bikac gun once baskül aldim o şekilde tartıyorum. Ama tahmin ettiğim normal seyrinde giden bi kilo artışı oldu yani doğru sonuç verir diye düşünüyorum.