Merhaba ben 29 yaşındayım. Dediğiniz olay bende de var. 2012 yilinda idrar yolu enfeksiyonu şikayetiyle gitmiştim ondan oncesinde de beredeyse iki ayda bir enfeksiyon sikayetiyle üroloji doktoruna giderdim. Meğerse çift toplayici kanalim varmış. Bir sürü tetkiklerden sonra böbrek reflusu yani geri kaçma olmadığı tespit edildi. Bu nedenle kapali operayonla mesanemde toplanmis olan idrar kitlesi temizlendi. Cok şükür tekrar bir sey olmadi. Size tavsiyem üroloji doktorunuza gidip gereken tetkikleri yaptirmaniz. Gecmis Olsun. Korkulacak bir sey yok içiniz rahat olsun