Bebeğim 8 aylık ve ilk kez diş çıkarıyor. Huysuzluk yok ama normalde pütürlü gıda çok rahat yerken şimdi pütürlü yedirirken öğürüyor yemek istemiyor. Dişten dolayı mı böyle oluyor? Yaşayan arkadaşlar var mı? Ne yapmalıyım pütürlüye devam mı etmeliyim ara mı vermeliyim lütfen bana bir yol gösterin