Mirayekrs Mommyhilal bende kullandım etksini görmedim başka damla kullanıyorum bide biberonuna bir çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum
Mirayekrs Mommyhilal yani hakikisini bilmem ama komilinin zeytinyağını kullanıyorum ben bi zararını görmedim doktorum tavsiye etti zeytinyağı kullan diye bende marketten aldım
TalentedMom Mommyhilal ilk 3 ay oluyo bu sıkıntı bazı bebeklerde ben de yaşıyorum gaz masajı var onu yapabilirsin YouTube da videolar var ben karnına Hindistan cevizi yapı sürerek masaj yapıyorum
Eselnef Mommyhilal hiç etki görmedim. Gaz olunca oluyor. Gaz damlaları pek işe yaramıyor. Probiyotikler iyi gelebilir. Ayaklarını ve karnını sıcak tutmaya ve gaz yapan şeyler yememeye dikkat edin. Geçecek inşallah…
Asaf0625 Mommyhilal ben cok memnun kaldım bu damladan 10 günde etkisini gösterdi ama o çılgınlar gibi acı ağlama bağırmaları geçti çok şükür gaz sancimiz olmadi ondan sonra hala kullanıyorum
Mucizemmmm51 Mommyhilal sap simplex i karnını dogurmadan önce ver. Ben 6 saate bı 15 damla veriyorum cokta etkisini goruyorum
BuseCan Mommyhilal sabah öğle akşam aynı saatlerde kullan canım. O zaman etkili olur. İki üç sonra etkisini görürsün . Tok karnına çay kaşığı ile ver 🙏🏻
Kvsr07 Mommyhilal en azından bi kaç gün dene derim tabi bu benim onerim. Herkes kendi bebeğini daha iyi bilir