Deletedmom388 Yaeh10 Evet anne sütü sadece ama doktorumuz kilosu gayet iyi demişti.Sağlıklı çok şükür miktara takılmıyorum☺️
Badevehande 4 aylıkken 8 kiloydu şuan 4,5 aylık olduk 2850 doğdu sadece emziriyorum en fazla 2 saatte bir
Yaeh10 Deletedmom388 ya anne sütü çok kıymetli bencede o yüzden kilodan ziyade gelişimi güzel olsun ayda kaç gram alıyor benim 800 az diyor bana da normal geliyor çünkü meme düşkünü değil memeyi çok geç tuttu
Deletedmom388 Yaeh10 Aylık olarak hiç hesaplamadım açıkçası.2 ayda bir doktorumuz kontrole çağırıyor aksi bir durum olmadıkça,o zaman boy kilo kontrolü yapıyor.Kilo alımı çok iyi sağlığı yerinde gelişimi çok güzel diyor.Ben de hiç sormadım gram olarak ☺️
Basaksmrdyn Bebegim123 kızım 8 aylık 7 kg yazılanları görünce şok oldum sağlıklıysa sıkıntı yok bence.
Bebegim123 Basaksmrdyn evet canım saglıklı olması en önemlisi kızım 1.buçuk yaşında 10 kg oglum 3 aylık 6 kg
Bebegim123 bambammom erkek mi dogum kilosu nedir genelde erkeklerin kemikleri agır geliyor masallah bu arada