Rumeysa34 Kızçeler bebeğini kanguruya koyup ev temizleyen varmı şuan memleketteyim bebeğim 4 aylık olacak 2 aydır evde yokum evi kırklamam lazım zorlandınız mı oluyor mu kanguruyla bebekle iş
Eymenhatice Rumeysa34 ben öyle yapıyorum bebeğim 6 aylık bulaşık temizlik hepsi öyle il dakkalar kolayda sonradan belin kopuyor 😂😂😂
Acemianne-95 Rumeysa34 Yalnız değilmişim 😁 bende aynı durumdayım kızım 4 ay 13 günlük tam bir kucak kuşu.Kanguruya koyunca hemen uyuyo ben evi süpürene kadar uyumuş oluyo onu yatırınca vileda toz alma akşamada yemek oh mis 🤗
Balliturta Rumeysa34 evi süpürüyorum siliyorum bulaşık yıkarken sırtıma takıyorum kanguruyla ama derin temizlik yapamam hamile gibi oluyorsun ağırlaşıyorsun 😅😅
Gulfem_1605 Kanguruyla cok rahat edersiniz 🥰 bende öyle yapiyprdum 4 aylikken simdi 10 aylik tasiyamiyorum daha cok yoruluyorum o yüzden ev isini zor yapiyorum
Balliturta Rumeysa34 önden takınca daha kolay tabi ama sırtada takılıyor tam ters pozisyonda bulaşık falan yıkarken önde zor oluyor