Cinaralilembek Merhabalar oğlum 2 yaşına girdi ama malum bu virüs sebeblerinden dolayı evden de çıkamıyoruz doktora gitmeye kontrole balık yağı kullansın istiyorum ayriyetten d vitamini alıyor sizce kullanımı uygun olur mu ?
Defne_cicegim Cinaralilembek bi eczane teknisyeni olarak kesinlikle kullansın hem beyin gelişimi içinde çok faydalı mollers şurup veya easy fish oil bu jelibon gibi bunu çok sever ikiside Norveç somonundan yapılıyor bilirsiniz ki en kaliteli balık Norveç somonudur koku asla yok 🤗
[silindi] Cinaralilembek Olur bence kullanılmalı kızım bi yaşına girsin hemen başlıycaz bende bi eczacı olarak öneriyorum 😅(2 nzide meslek belirtmiştiniz meslektaşımsınız oyüzden yazdım) 😅😅
AyseAlyamm Cinaralilembek ocean multivitaminli balık yağı kullanıyorum kızıma içeriğinde d vitamini c vitamini B12 çinko v.s bı çok vitaminde bulunuyor tavsiye ederim iştahı da eskiye nazaran daha iyi oldu sanki
Cinaralilembek Defne_cicegim merhabalar bende eczane teknisyenliği yaptım da bilginiz için çok ama çok tşk ederim anne olunca da işte meslek bazen sey olmuyor yani o yuzden tedirginlik hissettim versem mi vermesem mi diye 2 Yaşında jelibon olanı çok fazla yemez daha doğrusu sevmez de molers olabilir dediginiz gibi 😊
annediyebiri Defne_cicegim birşey sorabilir miyim balık yağını sadece kışın mı kullanmalıyız yazın kullanmayın diyorlar ben o yüzden yazın vermiyordum
Defne_cicegim annediyebiri aslında yaz kış kullanılabilir genelde kışın daha çok hasta olunuyor bağışıklık guclensin diye kullanılıyor 🤗 ama yaz kış kullanılabilir