Rmzye Frrdevss evet doğru erken uyandırmaya alıştırmam lazım biraz kendimi zorlayıp erken uyanmam lazım
Rmzye [silindi] 8.09 arası yatırıyordum normalde atakdan dolayı saat 10:00’a geldi uyumakta direniyor şu anda zorla zorla saat 10:00’a kadar uyutmaya çalışıyorum inşallah eski düzenin saat 8:00’de dokuzda uyumaya alıştırırım geri
Frrdevss Rmzye sabah kaldırırsanız alışır döner normale ataklar etkiliyor ama bu ataktan sonra zaten uykusu daha düzenli oluyor farkedersiniz
Haticemree Altugba ay gercekten varmi öyle bebekler 😩 cok ozendm ozel olarak yaptgnz bisy varmi acaba bnmde 1 aylık bebegm varda 4. Ayda ins öyle olur 😍🙏
Altugba Haticemree özel olarak uyuması için değilde gaz sıkıntısı için rezene çayı içmiştim o belki sebebi olmuştur 😁😁
Deletedmom388 Rmzye Kızım bir ara 11de falan uyanıyodu ben de onunda beraber uyuyodum oh mis😁 Şimdi 8.30da ayaktayız☺️bence gayet normal 9da kalkması.Alışmışsa değiştirmeyin derim🙏🏻
canparcam123 Rmzye benimki 6 da kalkıyor salıyorum da uyumuyor keşke geç uyansa oda sabah uykusu tatlı oluyor oysa niye o uyumuyor anlamıyorum 😃
Elifliyam Rmzye kizim gece 11 12 gibi uyuyor sabahta 11 gibi uyaniyor tabi arada 100 kere mama için kalkıyor 🤣🤣
Altugba Haticemree valla eski uykusunu versin inşallah 5 aydan sonra ben uykuya hasret kaldim çünkü 🤗😍😂