Ne olur bana yardim edin. Bebegim 5.5 aylik. Yüzünde alerjiye bagli egzama cıktı. Bütün yüzü.. alerjik mama kullansakta gecmedi. Özel doktora götürdüm hocaya götürdüm kantron yagi sürdüm ne yapsam gecmiyor. Sabah bir baktim gece kaşımis bütün tişörtü pijamasi kulağına kadar akmis kanlar. Ne olur bir bilginiz varsa kesin bitirecek bir ilac söyleyin bana. Basina gelen var mi. Doktor bir ilac verdi kortizonlu diye 5 gun kullanacaksin dedi tam bitirmisti o ama bende kullanamadim. Siz birşey söyleyin sabhtan beri yüzüne bakip bakip agliyorum. Ne yapacağımi kime göturecegimi bilmiyorum. Kasintisindan uyuyamıyor bile ducray krem önerdi doktor aldim yine faydasiz.