Şu korunuyor muydunuz nasıl korunuyordunuz diyenlere de sinir oluyorum. Ben hamileyken bize de aynisini sordu pek cok kisi ne kadar ozel bir konuyu boyle rahatca sorabiliyor insanlar. Kadin silik cizgi ve kanamam var hamile miyimdir acaba diye soruyor belki fikir danismak ya da içini rahatlatmak istiyor. Bin turlu sey olmus olabilir kondom patlar, anın büyüsüne kapılıp takmayı unutmuş olabilirler vesaire bu üçüncü bir kisiyi neden ilgilendirir ve sorulan soruyla, yani konuyla ne ilgisi var?
Bana doktorum bile sormamisti kazara mi oldu isteyerek mi ya da nasıl korunuyordunuz ki diye ama onun disinda herkes sordu masallah pek merakli herkes bunu bilmeye. Bir de böyle suclar gibi sorarlar aklin nerdeydi madem korunuyordun nasil basina geldi böyle bir sey gibisinden. Belki korunmuyordu ama bu kadar çabuk olacağını da aklina getirememislerdi bir anda olunca panik oldu kiz. Zaten gergin bir insana yardim etmeyecekseniz bari daha cok asabini bozmayin.
Soruna gelince canim en kesin yol kan testi ama kanamam var demissin bu yuzden bir doktora görünsen daha iyi olur ama malum salgindan dolayi tavsiyem hastane yerine ozel muayenehanesi olan bir doktor secmen ve kan testini de biruni vs gibi bir laboratuvarda yaptirman. Beklemedigin ve istemedigin bir gebelikle karsi karsiya bile olsan simdiden kendini germe, her sey bir sekilde yoluna giriyor. Bir ay once falan benim de basima benzer bir sey geldi burada baslik acmistim panikle, test yaptim pozitif cikmisti bebegim 4 aylikti. Ama kan testinde negatif cikti yani testin yanlis olma ihtimali bile var. Umarim her sey gonlunce olur. 🌼