Merhaba sevgili anneler benim Kızım 3 aylık bebelac golf veriyorum ama bu iki haftadır eskisi gibi yemiyor ben 3 saatte bir 120 Cc veriyordum içiyordu. Ama şimdi içmiyor içtiğini de kusuyor ne yapmam gerekiyor normal mi bu mamasını mı değiştireyim doktora da götüremiyorum virüsten dolayı 😞