Sezinnur Bn bebegimde 3.5 aylık ve emmiyor. Biberon hiç vermedim ama emzik veriyordum emzik redde sebep olmuş olabilir mi? Sizler de var mı emzik biberon? Emzik biberon kullanmamasina rağmen red yaşayan var mı?
karahanlii0 Sezinnur PeekaBoo_ daha küçükler kullanamıyor mu şuan iki aylık ama havanın tam ısknması etmesi 3 4 aylık olur o zamana