Senayasya verme tabiki zaten onlara kalsak ohooo.. Zaman bir değil ki. Zararı çok büyük kimseyi dinleme. Yoğurt yap, yaptığın Yoğurt tan ayran yap, peynir ver. Çok daha faydalı. Zaten ek gıdaya da geçmiş Süt neden vereceksiniz ki. Mama alıyorsa da mama ve ek gıda şeklinde gitmeli.