Mom356 Merhaba kızım 3 ay 6 günlük sürekli elleri ağzında salyası akıyo neden olabilir acaba Hastaneyede götüremiyorum
Minnikbirkus Mom356 merhaba bebeklerde bu durum normaldir. Dişleri cikmaya hazirlaniyordur. Bir dış kasiyici alın onu buzdolabına koyup soğutun bu onu rahatlatir😊
Beramm Bizimki de 3 ay 1 günlük elleri yumruk yapıp ağzına koyuyo çok normal bu aylarda her bebek yapar Mom356
mikelenjelo35 Mom356 dişe hazırlık benimkinde 3.ayda salya parmak emme kaşıma başladı 7.aya doğru cikti
Yagmuremine Mom356 canim bizimki 3 aylikken başladı6 bucuk aylik hala oyle korkulucak bise degil disten olurmus
Deletedmom349 Beramm dişten canım o hemen orjinal bi kehribar kolye edinin kendinize bebeğinize takın salyası kesilecektir
mikelenjelo35 Mom356 meme reddi olabilir.kimi bebek tek göğüs alıyor evirip çevirip gene almadığı göğsünü ver unutturmaya çalış.
hayalperestbirealist Mom356 ellerini ağzıma götürmesi illa diş gelecek demek değil canm. Benm kuzum 3 aydan beri öyle keşfediyor bir süre sonra ayaklar ağızda olacak hep 😌
Hunilianne Mom356 oral dönem. Ağızla keşfettikleri zaman. Bundan sonra her seyi ağzına götürecek. Her şeyin normal ilerlediğini gösteriyor endişelenmeyin. Tabi diş de geliyor olabilir 4 aylık dış çıkaran bebekler var.
Zeyno111 Mom356 Bizimde o ayda başladı şuanda elinin ağzında olmadığı an yok bütün parmaklar giriyor salya almış başını gidiyor bazen 2 elini de sokmaya çalışıyor 😅Diş belirtileri çok normal 😍
T-24 Mom356 kusmları bittiği an salyaları başlar bu gayet normal genetik yapıya bağlı diş çıkarması ama zemin hazırlıyordur benim oğlumda 3 aydan sonra salyası başladı 8 aylık diş çıkardı
RundownMom Mom356 benim bebeğim 2 ay 10 günlük elleri ağzında. Bebek ellerini keşfedermiş. Ama diş de olabilirmiş. Ben 4 aylıkken diş çıkarmışım. Annem kesin diştir sana çektiyse diyor😄