Ebelfezalininannesi Iyi geceler kızlar 11 temmuz dogumlu oglum var 39+ 5 ile dogum yaptim doktorlar bana premature dedi kafama takildi simdide dogum kaydima bakiyorum sat'a göre 39+5 usg'ye gore ise 36+2 yazio bu cocuk 1 aymi geriden geliyo öyle bisey olsa doktorlar söylemezmi
Ysfbuszfr Ebelfezalininannesi 36+2 de olsa premature olmazki gelisimi falan iyiyse sorun yoktur da doktorlar ne diyoki 🙈
Ebelfezalininannesi Ysfbuszfr bilmiyorumki 2700 gr dogum yapmistim 2500 e inmisti 15 gün küvözde kaldi solunum ve enfeksiyondan
Ysfbuszfr Ebelfezalininannesi Şuan gelişimi iyiyse sorun yoktur olsa doktorunuz söylerdi bence içimizi ferah tutun 😊
Ebelfezalininannesi Ysfbuszfr bonunu tutamiyo bazen birde cok net gözgöze gelmiyoruz onun disinda bisey yok ama iki sekildede olsa neden prematüre deniyo onu cözemedim unutuyorumda doktora sormayida