Boşuna bir sürü ilaç almayın bence bunyeden bünyeye değişiyor ama benim almadığim bitkisel ilaç kalmadı hepsi para tuzağı insan bı ümit diyor sizi anlıyorum 9 aylık bebeğim var halen aynı halen gazlı tek yaptığım şey zeytinyağı ısıtıyorum ayak altlarına karnına kasıklarına bol bol masaj yapıyorum