Durdudilerrr Kaka dışında kaç saatte bir degstriiosnz bebislern altını? Biz bile pedimizi 3 4 bir saatte degstriorz. Minnoslar daha hassas sonuçta
Ysfbuszfr Durdudilerrr 2 yada 3 saatte bi değişiyoruz 🙈gecede aliyodum ama uyaniyodu o yüzden artık kaka yapmadığı surece almıyorum.
deletedmom4842 Durdudilerrr 4 5 saatte bir değiştiyorum artık normalde daha sık değiştirirdim ama artık çok çiş ve kaka yapmıyor maalesef
Kavunicibalik Durdudilerrr kaka yapmadıysa gece değiştirmiyorum uyanmaması için. Gündüzleri emzirme sıklığına göre değişiyor. 2-3 saati buluyor.
ilknurcelik Durdudilerrr 3 saatte gündüz. gece uykusunu bölmüyorum zaten uyurken bebeğim çok çiş yapmıyor kaka hiç yapmıyor uyurken o yüzden 10 saat aynı bez kalıyor 6 aylık bu güne kadar hiç pişik olmadı çok şükür
Mommadam Genel olarak 2 saati gecirmiyorum. 3 aylik bebeğim geceleri de 2 kez değiştiriyorum. Hiç pisik sorunu yaşamadık çok şükür
Zuzu35 Emzirmemle orantılı alıyorum aslında bazı günler daha sık emiyor ona göre bende daha sık değişiyorum
Gorursensoyle Durdudilerrr kaka yapmazsa 4 saatte bir değiştiriyorum ufakken çok sık olurdu fakat şuan çok yapmıyor 🌸