Ulasece Happytwins canım ben kızımı ilk ona götürmüştüm ateşi vardı bize birşey yok deyip gönderdi sonra ateş düşmedi bende metin demirkayaua götürdüm influenza testi yaptı bize sonic pozitif cıktı ilaç verdi hemen iyileşti kızım o yüzden uğur beye gitmiyorum
Semiramisss Çekirge doruk Levent usluya gidiyoruz dogdugundan beri çok iyi bi doktor memnunum ben 120 lira muayene
2prematureannesi mhe7 dortcelik cocuk Hastanesi’nde yaşar bilgi var ben kuvezden çıkardığımızdan beri ona götürüyorum şuan 2 yaşında hala ona götürüyorum
Kelesoglan mhe7 sanırım hayat hast 105 lira.bizim özel sağlık sig olduğundan 15 lira ödüyoruz o yüzden bilmiyorum