Miniktosba Kızlar bebeğim için mamaya geçeceğim acaba kullanıp memnun kaldığınız mama var mı pirinç unu ver dedilerde hızlı kilo alımını sağlar dediler bende acaba hipp , arı, bebelac arasında kaldım ve gece uykusu için çünkü 2 saate bir uyanıyor bebeğim
Mutlubiranneyim Miniktosba canım ben iki aya yakın hipp combiotic kullandım,oğluma baya iyi kilo aldırdı.şuan iki aylik ve 5.500 kg geçti😊 ama son zamanlarda mama gaz yapınca,bikaç gündür aptamile geçtim.aptamil de çok iyi ama bakıcam kilo vs. Aldıracakmı ogluma şuanlık gaz problemini geçirdi ama kullandıkça faydası olup olmicagni daha iyi görücem.
My_LiFee Miniktosba ben deyil ablam 3 aylık bebegine hipp kullanıyor maşallah tosun gibi oğlu sanki 5 aylık 🙃
Deletedmom23113 Miniktosba bizde hipp kullanıyoruz bebeğim çok iyi kilo almaya başladı çok fazla gazı da olmuyor doktorumuz hep onu öneriyor
Mutlubiranneyim Miniktosba aptamil kutuyu soruyosan kartondaki degil digeri canım zaten yıllardır bilinen bi mama,ben bikaç gündür kullanıyorum bebegimin gazını ve ıkınmasını yok etti,neler çektim bi bilsen😔 bebegim daha sakinledi ilk defa bikaç gündür keyifli hep gülüyo😊çok mutluyum.
kevsergoktas Miniktosba bebevita die bi marka var hipp uretiyo gene Kullanmaya başladım başlayalı kakasını düzenledi kilo alimı iyi boyu güzel uzadı. Hipp sma similac kullandim hep kabızdı yaptı. Çok rahatım şimdi benim tavsiyem bebevita. Kabız ve gaz yapmazsa hipp