Merhabalar. Bebegim 2. ayina girdi. Asi vakti geldi ama korona virusu sebebiyle bebegimi saglik ocagina goturmeyi dusunmuyorum. Yetkililerde acil olmadikca saglik kuruluslarina gitmeyin diyorlar. Evde asi hizmeti de yok. Asilara onem veriyorum ama galiba yaptirmayacagim. Sizin fikirlerinizi merak ettim.