Anne21 öncelikle 3. Ay kontrolü önemli bi kontrol değil, yani tabiki yavrularımızın tüm kontrolleri çok önemli ama böyle bir zamanda elzem değil, eğer bi sorununuz yoksa bence götürmeyin tabi ki sizin bileceğiniz bir durum. Aşıyı eczaneden kendiniz alıyorsunuz ve aşıyı kendinizde içirebilirsiniz aslında, aşı bir enjektör içinde oluyor, tadı kötüymüş en azından yarısını içirebilmeniz gerekiyor. Aç ya da tok olmasının bir önemi yok, ama emzirdikten yarım saat sonra falan içirirseniz en azından kusma ihtimalini en aza indirmiş olursunuz. Bir de aşının 3 doz uygulananı ve 2 doz uygulananı şeklinde 2 farklı aşı varmış onu öğrenin 2 doz olanından alın