Arslaninannesi canım buna bebegın karar vercek benım oglum wee baby damaklı emzıgı almadı fazla kaucuk aldık onuda şöyle böyle aventın night time emzıgını aldı tabı ben ısrarcı oldum ılla avent kullanman gerekmıyo sen ucuz al dene sonra iyi arastırıp pahalı emzık alırsın ben ıkılısını 50 tl ye aldım