Merhabalar kızım doğduğunda kulakları gayet normaldi taaki 3 ayı bitene kadar ilk 3 ayan yatırıyor dikkat ediyordum kulağının dönmemesine ama 3 ayından sonra yan yatmamaya başladı uyurken basını sürekli hareket ettiriyor kulağı katlanıyor ve bildiğiniz kepçe oldu bandana takıyorum ama durmuyor cıkıyor 5 dk sonra otosciks diye bant aldım onlarıda cıkarıyor bi çözüm önerisi olan var mı ne yapmalıyım