Srpege Tugceuysal rapor bitikten sonra söylüyorsunuz iş yeriniz sisteme giriyor 1 hafta içinde yatıyor
Yusufezgi Doğumdan 2 ay sonra yattı sigortayı arayıp sormasam daha da beklerdim çünkü onaylamamislardi 😉
Aysnrmhnfi [bilinmeyen] ben hic oyle birsey bilmiyorum ne bu detayli biliyor musunuz.bende dogum yapali 2 ayi gecti ben bi tek dogum parasini biliyorum
[silindi] Tugceuysal muhasebenin onaylamasına bağlı canım. Benim aylık onayladılar her ay aldım paramı. Tabi son ayı sigorta geç onayladı geç yattı. Ben arayıp onaylattım
Noyanefe Arkadaşlar evet bu Doğum parası olayı nedir 400 tl süt parasımı ne yatıyormuş çalışmayan annelerede bunla ilgili napmamız gerekir