sbcelik Merhabalar, faranjit nedeniyle kullandıpım ilaçlar iyice burnunda akıntı yaptı doktor çok iyi temizlememizi istedi. Otri bebe kullanıyoruz ama hem çok ağlıyor bemde çok iyi temizlediğini sanmıyorum. Önerisi olan var mı?
gulsum2144 sbcelik kurı olduğu için sümük acıtır çekerken serum fizyolojik kullanıp yumuşatmak gerek sağlıkla büyüt inşallah 💕
Seda_123 sbcelik Benimde bebeğim 2 ay 10 günlük başlarda tıkanık oluyordu hep biz soğuk buhar makinesi aldık odanın nem oranını ayarlıyor her gün 2 saat çalıştırıyoruz tavsiye ederim rahatlatıyor baya tıkanıklık filan kalmadı çok pahalı bişeyde değil 150 liraya almıştık bime de gelecek 90 liraya
Parlak240 sbcelik ben banyosunu aldırıp öyle yapıyorum hem daha rahat geliyor hemde yumuşamış oluyor mukus
Babygrils sbcelik aynısı zaten biraz daha içeriği farklıdır belki işlev aynı. Bide serum fizyolojik ile dene bakalım insallah söker atar. Burnuna sıktıntan sonra burun kemiğinden aşağı doğru sık burnunu oda kolay çıkarmasını sağlar