Annesininpogacayanagi Deliricem ya. Aksam 7 de bir yattı 12 ye kadsr uyudu uyandıramadım. Şimdide uyumak bilmiyor. Ölüyorum uykusuzluktan offffff.
Seda_123 Annesininpogacayanagi Hep öyleyiz sabah 8 e kadar uyanık olduğum bile oluyor eşim gececi oluyor bazen sabah geliyor çocuğu alıyor ilgileniyor da bende azda olsa uyuyorum🤦♀️ Ama ara ara böyle bazı geceler deliksiz uyuyor bi düzene girsede uykuları rahatlasak
Yasemin89- Annesininpogacayanagi Allah kolaylık versin benimki normalde 7-8 de uyur yarım saat 1 saat sonra kalkar baktım kalkmıyor saat 21.00 olunca kaldırıyorum 00.00 de gece uykusuna yatıyoruz. Normalde gece uykusuna saat kaçta yatırıyorsunuz.
Annesininpogacayanagi Seda_123 ya benmki gayet düzenliydi. 7 de yatırıp 9-10 da kalkardı 12 de bidaha yatardı sabah 8 e Kadar uyurdu. Bugun böyle oldu uyanmadı 9 da hayret bişey. Gözümden uyku akıyor. Ayagımda sallıyrum içim geçiyo resmen.
Yasemin89- Annesininpogacayanagi işte bir günü bir gününe tutmuyor bu yavrucakların bende bugün 20.00 da uyutmaya çalıştım uyumadı. dedim uyur sonra uyumak bilmez en iyisi oyalamak 23.00 e kadar oyaladım uyudu. Uyanmadı şükür☺️
Annesininpogacayanagi Yasemin89- 11-12 gibi yatırıyorum bende. Sabaha 8 e kadar uyuyor hatta 1 saatte yanımda oyalanıyor 9 da da beni uyandırıyor. Gece bir kere uykusunda meme istiyor ama.
Annesininpogacayanagi Yasemin89- bende öyle yapıyorum uyumadıgı zaman oyalıyorum kesintisiz uyuyor. 😌
Annesininpogacayanagi Pamukoglan zaten o olmasa yandım. Doğdugundan beri öyle uyuyr. Ama gece aglaması yoktu sadece uyanık etrafa bakıyodu 🥴🙄