Arkadaşlar sanırım yine grip oluyorum. Dün gece defalarca kalktım bebeğim için üşüttüm. Sabah boğazım acıyordu şimdi hafiften şişmiş. Emzirirken hangi ilacı kullanabilirim? Daha önce buna benzer durumda doktor augunentin vermişti ama o antibiyotik. Doktora gitmeden alamam. Onun yerine nurofen vs gibi ilaçlarsan hangileri güvenilir emzirirken?