Chadia dün öğlen fenalaştı yürüyemez oldu tansiyonu düştü sonra iyi hissediyordu akşama doğru kusma ve ishal geldi gece bişeyi yoktu sabahta aynı hiçbişeyi yoktu bizleri görünce ağladı akşama doğru titreme gelince aile dr ile görüşüldü o da zehirlenme dedi hastaneye gidin dedi annemlerde gidince ordaki dr ateşi 38.5 ve covid demiş %90 devlete sevk orda akciğerlerine bakılmış iyi görünmeyince birde belirtileri göz önünde bulundurarak testi yapmışlar pozitif çıkmış ve haberi yok yatacağından cunku korkuyor 😢annemde orda ona yapılmamış bulgusu olmadığı için nasıl olucak bilmiyorum istanbuldayız Bahçelievler’de oturuyorlar suan Bakırköy devletteler nerden kaptığına dair bilgimiz yok en son camiye gitmişti babam oyle sosyal biri değil evi seven biriydi nasıl oldu anlamadık