Dsedaa cok gecmis olsun gercekten cok zor oluyor yuregimiz dayanmiyor o hallerine😞 benim bebegimin de anlamadilar sadece kusmasi bitmisti igne yapilinca sonra bir tanidigim kendi memnun kaldigi hastaneyi onermisti idrarinda susuz kaldigini falan herseyi anlamislar o yuzden persembe gunu de oraya gitmistik orasi ise yemiyor halsiz dedigim halde bana inanmadi sadece rontgende gazi cikmisti idrarda aksine iyi beslenmis bugun dediler bosuna gitmis olmustuk. Bol su icirdim ilik su ile yikadim bir de kendisi bol bol uyudu bu sekil atlatti. Kendimiz halletmek zorunda kaldik. Gercekten hic yemiyordu lavmen verildi iki gun kaka bile yapamadi midesi bom bostu persembe gecesi hastaneden gelince su icince kusmustu sudan baska bir sey yoktu bu durumda bile bana inanmadi memnun kalinan hastanedeki doktorlar🤷♀️ Allah canlarimizi korusun kimseye muhtac etmesin🤲