Kizim 9ay 20 gunluk. Emeklemiyor yuz ustu durmaktan nefret ediyor agliyor.elini tutarsak yurume moduna giriyor ama elimizi tutmazsa onu da yapmiyor. Biryerden bir yere yuvarlanarak gitmeye calisiyor gidemezse agliyor. Sikinti varmi sizce doktora gostermelimiyim. Kac aya kadar emeklemeli? Neler yapmaliyim desteklemek icin? Lutfen fikir verin