Cherry Aşıları ertelemeyi önermiyor doktorlar pek. Zaman geçip vakalar arttıkça daha riskli oluyor, götürmekte fayda var. Biz de bugün 2. Ay aşıları için gittik. Çok tedirgin oluyor insan ama mecburen yaptırıyoruz😕 Aşı yaptıranları alıyordu sağlık ocağı sadece, onda da anne ve bebek baba da giremiyor ve tek tek alıyorlar. Bütün asmlerde böyledir sanıyorum. Durum daha riskli olmadan gidin bence.