Mirayimran en azından 5. Aya kadar beklemeniz daha iyi olur bebeğinizin sindirim sistemi henüz sadece anne sütünü sindirebilecek kapasitede.Erken ek gıdaya başlamak ileride sindirim sistemi sorunlarına,mide rahatsızlıklarına sebep olabilir.Bebegim 5 buçuk aylık son ay hiç kilo almadı ben dün tadimlara başladım 6.aya girene kadar tadimlar bitmiş olacak tamamen ek gıdaya geçicem.Tabi bebeğinizi en iyi siz tanırsınız hazır olduğunu size mutlaka hareketleriyle belli edecektir☺️