Kız çocuğu babaya düşkün olur derler hayatta öyle bisey yok bu ara hep üstümde ne yapıyorsa babası onunla ilgilense bile beni ta mutfaktan elimi tutuyor getiriyo sende oyna benimle diyo durmadan 2 lafindan biri anne gel anne gel . Bir de sürekli benimle olmak istiyor kucağımda durmak istiyor falan .. çalışan anne falan değilim evindeyim bebeğimi kendim buutuyorum evet bu çok hoşuma gidiyor bazen bana çok düşkün olması ama bazen de o kadar zor oluyor ki . Babası varken bugün biraz mutfak dolaplarını sileyim dedim asla sildirmedi ya sizler ne durumdasınız 15 aylık bebek anneleri ?