Hayalmiram canım oğlum her istediğinde ben emzirdim doğduğu günden beri. Artık emmek için değil Sırf göğsümde uyumak yada benimle iletişime geçmek için bile memeyi kullanıyor oğlum. 4200 kg doğdu ve kan şekeri çabuk düşüyordu doktorumuz saat başı emzir demişti. 3 ayımız da bile memeye yapışıktı resmen ve artık bi süreden sonra benim hiç halim kalmıyordu. Şimdi 5 aylığız gece 2 3 kez uyanıyor emmek için önceden en fazla 2 saatte 1 uyanıyordu.