Arkadaşlar kızım bugün 7 aylık oldu. İlk 3 ay uykusu fena değildi. Ama hem gazı hem reflüsü olduğu için 4.aydan beri uyku düzeni iyice bozuldu. 9 gibi uyur yarım saatte en geç saatte bir sürekli ağlayarak uyanır. Her gece 1 kere çok k şiddetli ağlar: bazen 12 de bazen 3-4 de. Ama her uyanması da ağlayarak oluyır zaten: artık sinirlerim yıprandı. Emerek uyumaya alıştı diye uzun zamandır her uyandığında emzirmedim. Sorun çözülmedi. Gaz ve reflü sıkıntısı bitti yine çözülmedi. Yatağımıza almıyoruz, sallayarak değil kucakta poposuna vurarak uyuturuz. Ama sürekli ağlayarak uyanması bizi çok yordu artık. Bi çözümü fikri olan var mi 😔